محتوا محتوا



رویداد «فرصت‌هایی با پای پیاده: نوآوری در اربعین» به مدت ۴ روز از امروز تا شنبه ۲۹ مهر در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی انجمن روزنامه نگاران مسلمان ،به نقل از خبرگزاری فارس  «فرصت‌هایی با پای پیاده: نوآوری در اربعین» رویدادی است نوآورانه، کارآفرینانه و استارتاپی که به آماده سازی محصولات، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها برای ارائه در پیاده‌روی اربعین امسال کمک می‌کند.

 شتاب‌دهنده «شفق» در راستای ترکیب نوآوری و دانش با فعالیت‌ها و محصولات فرهنگی-مذهبی، با مشارکت ستاد اربعین و فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز)، مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی، مجموعه ویراستاران و سایر مجموعه‌های همراه این رویداد خلاقانه را برگزار می‌کند.

این رویداد برای دومین سال پیاپی است که برگزار می‌شود. در سال گذشته از مجموع 12 تیم، 4 محصول در اربعین مورد استفاده قرار گرفت که آماری قابل توجه است.

ثبت نام و شرکت برای عموم علاقمندان به پیاده روی اربعین، خلاقان و ایده پردازان فرهنگی و صاحبان محصولات و خدمات فرهنگی آزاد است.

این رویداد امسال در 2 بخش افراد خلاق و همچنین مؤسسات، شرکت‌ها و استارتاپ‌های دارای محصول آماده یا نیمه آماده مرتبط با اربعین برگزار می‌شود تا ضمن کمک به طراحی یا ارتقاء ایده‌ها و محصولات، زمینه سرمایه گذاری و تبلیغ این محصولات را با کمک ستاد اربعین و سایر مجموعه‌ها فراهم سازد.

در طول این 4 روز رویداد، از ظهر چهارشنبه (ساعت 13 تا 19) تا عصر شنبه (3 روز از 8 صبح تا 19)، ایده‌ها یا محصولات فرهنگی شرکت کنندگان برای ارائه هر چه بهتر در اربعین امسال آماده می‌شود تا نوآورانه‌تر بتوانند پاسخگوی نیازهای شرکت کنندگان آیین بزرگ اربعین باشند.

شنبه عصر، اختتامیه‌ای با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

در این اختتامیه تیم‌های اول تا سوم معرفی می‌شوند تا از جوایز 50ملیون ریالی، 30ملیون ریالی و 20 ملیون ریالی بهره‌مند شوند. ضمنا حامیان برنامه از سایر تیم‌های موفق نیز برای به ثمر نشاندن محصولاتشان حمایت خواهند کرد.